Bilgi-Sayar.NET Menu

ADRES:

Koyu renk ekmek ye, sağlığını koru

Amerikalılar , her şeyi bildiklerini sanırlar veya bilirler .. Kim bilir ? Adamlar araştırma yapmış(Zaten her gün yeni bir şeyin araştırmasını yapıyorlar : ) ) 70 yaşı ve üstünde hiç kalp-damar hastalıkları geçirmemiş üçbinbeşyüzseksensekiz kişiyi teek teeek bulmuş dokuz yıl süren araştırma yapmış(!)  Aslındaa .. Belkide yanlış tercüme ettim ABD Resmi Sitesi’nden ama olsun .. Benim İngilizcem kuvvetli : )

Neyse ağabeycim , Araştırmanın sonuçlarına göre, kalp ve damar hastalıkları riskinin günde 6,3 gram tahıl lifi tüketen kişilerde, günde 1,7 gramdan az tahıl lifi tüketen kişilere göre yüzde 21 oranında daha düşük olduğu saptanmışmışmış.. Mozaffiran diye bi doktor varmış o yapmış abi.. Bilim Adam(ları) yazıyordu ama tek bir doktor yaptığı söylüyor ?

Anlamadım gitti..  Yemek yerken kepekli ekmek (Amerikanca Koyu Renk Ekmek : D) yemek lazımmış.. Kahvaltıda , imam bayıldı da o yenir mi be kardeşim . Ah arkadaş araştırmaya bak.. Sebze ve meyve liflerinin bir yararını görememiş koskoca Amerikalı bilim adamları.. Lan televizyondamı izlemiyorsunuz.. Yazıklar olsun..

Bir önceki yazımız olan Güneş yanığı, kansere sebep olabilir başlıklı makalemizde Güneş, Güneş yanığı ve kanser hakkında bilgiler verilmektedir.

  • Ozan

    Ne yani bu zaten bilnmiyormuydu bunun nesini araştırmışlar koooskoca 9 yıl 😀

  • emre

    hiç sorma 9 yıldır bunumu araştırıyolar